نکات خرید و فروش لیفتراک
نوشته شده توسط : mona

با آن رانندگی کنید


خرید لیفتراک دست دوم بسیار جدی تر از خرید یک ماشین دست دوم است. لیفتراک های مستعمل قطعات پیچیده ای از تجهیزات هستند که دارای پتانسیل خطرناکی هستند - به طوری که تحت پوشش قوانین سختگیرانه قرار می گیرند. عدم اطمینان از کارکرد صحیح کامیون قبل از خرید، احمقانه است. بنابراین، شما (یا اپراتور شما اگر صلاحیت رانندگی لیفتراک را ندارید) همیشه باید قبل از خرید دستگاه را برای تست رانندگی ببرید.

 

گارانتی را حتما بررسی کنید


گارانتی خوب بخش مهمی از خرید تجهیزات دست دوم است. بسیار مهم است که بدانید دوره گارانتی شما چه مدت طول می کشد، چه مواردی را پوشش می دهد، و مهمتر از همه، چه مواردی را مستثنی می کند. اگر لیفتراک دست دومی را در حالی که هنوز تحت ضمانت سازنده است خریداری می کنید، باید با شرکت تماس بگیرید تا از انتقال گارانتی مطمئن شوید. با این حال، برخی از ضمانت‌ها را نمی‌توان در صورت فروش مجدد منتقل کرد.

 

برای انجام یک بازرسی بصری وقت بگذارید


خرید آنلاین لیفتراک می تواند مشکل باشد زیرا شما فقط به تصاویر و توضیحات فروشنده تکیه می کنید. بازرسی بصری بسیار ایده‌آل‌تر است زیرا می‌توانید هرگونه نشانه آسیب، زنگ زدگی یا نشانه‌هایی از یک مشکل اساسی (مانند جوشکاری تعمیر، ترک، نشت مایع و غیره) را شناسایی کنید.

فروش لیفتراک به مراتب از فروش ماشین سخت تر و پیچیده تر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: